Avatar billede mejrup79 Praktikant
15. marts 2021 - 12:40 Der er 3 kommentarer

Billeder fra Google Fotos til Instagram

Jeg har fået ny Ipad og har af den grund på ny logget ind på Instagram. Mit problem er nu at jeg ikke kan se alle mine fotos fra "Google Fotos".. hvad kan jeg gøre ?
Avatar billede INK Ekspert
15. marts 2021 - 13:28 #1
Har du installeret appen Google Fotos? Derefter logger du blot ind med din Google konto, så skulle alle billeder vende tilbage.
Avatar billede mejrup79 Praktikant
15. marts 2021 - 15:13 #2
Der er ikke et problem med selve google fotos, men at jeg ikke kan se ALLE billeder i Instagram.. ?
Avatar billede INK Ekspert
15. marts 2021 - 20:58 #3
Bruger ikke selv Instagram, men det kunne tænkes, at du skal give Instagram tilladelse til at få adgang til alle billeder. Gøres i indstillinger under appen Instagram (formoder jeg).