Avatar billede HRO Praktikant
16. marts 2021 - 01:19 Der er 4 kommentarer

Facebook: Oprette opslag i en gruppe

Jeg er medlem af en gruppe på Facebook, som er oprettet som en køb og salg gruppe.

Hvis jeg vil oprette et opslag i gruppen, skal jeg bl.a. vælge kategori og pris, for det jeg sælger, men jeg kan se, at andre bruger gruppen til fx. at stille spørgsmål eller vise relevante ting uden at opslaget indeholder oplysninger om kategori og pris.

Hvordan opretter jeg sådan et “almindeligt” opslag i en køb og salg gruppe?
Avatar billede madklub Guru
16. marts 2021 - 09:46 #1
Har du spurgt i gruppen ?
Avatar billede HRO Praktikant
16. marts 2021 - 10:25 #2
Næh, men jeg kan jo ikke oprette et spørgsmål, kun et salgsopslag.
Avatar billede madklub Guru
16. marts 2021 - 10:49 #3
Opret et salgsopslag med dit spørgsmål
Avatar billede 1976majbrit Praktikant
17. marts 2021 - 21:11 #4
Kan du ikke bare undlade, at udfylde felterne med pris og kategori?  :)