Avatar billede jakobkaa Praktikant
18. marts 2021 - 16:08 Der er 1 kommentar

Lenovo g50-70 touchpad problemer

Hej med jer

Jeg har netop købt en brugt Lenovo, som virker til at have steder på touchpadden hvor den ikke responderer. Det gælder både venstre og højre side. Jeg tænker ikke det er et driver issue men snarere touchpaddens forbindelse eller noget i den dur. Jeg kan have held med et klik når jeg rammer et bestemt sted, men det er uholdbart i længden.

Jeg har googlet meget uden held.

På forhånd tak
Avatar billede 220661 Ekspert
18. marts 2021 - 18:07 #1
Som ny bruger her på siden skal du huske at melde tilbage i dine  spørgsmål. Har du fået en løsning i det forrige spørgsmål vælg at lukke med denne løsning.
https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/247499