Avatar billede Temco Professor
24. marts 2021 - 14:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skype for Business genere mig

Jeg har en Office hvor Skype for Business følger med. Problemet er den ved hver op- og genstart er begyndt at vise en rude hvor den beder mig oprette en konto.

Gik i Kontrolpanel for at fjerne den. Men der er den ikke at se. Fandt så følgende tekst: Hvis du ikke kan se Skype for Business vises, bruger du en version, der er integreret med andre Microsoft 365 -apps. Den eneste måde at fjerne det på er ved at fjerne hele Office fra computeren.

Det lyder fuldstændig åndssvagt, hvis det ikke er muligt at vælge den fra.

Jeg er nødt til at af med den rude der dukker op. Hvordan gør jeg det?
Er det måske muligt at fjerne noget i registreringsbasen og på den måde at komme af med den (ruden eller hele programmet)?
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. marts 2021 - 14:13 #1
Kan du ikke slå den fra i autostart?
Avatar billede Temco Professor
24. marts 2021 - 15:34 #2
Autostart?
Avatar billede Temco Professor
24. marts 2021 - 15:37 #3
Mener du Jobliste?
Kom lige i tanke om den. Har højreklikket på den der, og valgt Deaktiver. Ved ikke om det kan løse det?
Avatar billede Temco Professor
24. marts 2021 - 15:38 #4
Nåh nej, det er jo under Start. Løser det ikke.

ved ikke hvad du mener?
Avatar billede poko1 Ekspert
24. marts 2021 - 15:58 #5
Jeg har deaktiveret den i Joblisten så jeg er fri for popup's
men den kan alligevel køres når jeg vil!
https://imgbb.com/YN98QwJ
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. marts 2021 - 16:23 #6
Jobliste på dansk, så det er korrekt.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. marts 2021 - 16:26 #7
"Nåh nej, det er jo under Start. Løser det ikke."

Den kommer vel kun op under start, så hvorfor löser det ikke problemet?
Avatar billede Temco Professor
24. marts 2021 - 16:34 #8
#7 Ja det var noget ævl. Kan ikke huske ikke hvad jeg tænkte på.
Avatar billede Temco Professor
24. marts 2021 - 16:36 #9
Tak.
Avatar billede murray jestin Novice
30. september 2022 - 12:32 #10
Kan du ikke slå den fra i autostart?