Avatar billede nu_igen Professor
11. april 2021 - 13:20 Der er 1 kommentar

føj til hjemmeskærm

Jeg har nu 7-8 sider med ikoner ( kaldes det widgets.?) på min Ipad. Jeg vil organisere dem i kategorier, men har ikke fundet det rigtige system med at skubbe de rystende ikoner til en anden  placering eller til for eksempel at samle bageopskrifter i een mappe. Jeg kan gøre det, men ikonerne fiser for hurtigt videre til en forkert side.
Hvad er tricket for at fastholde bogmærket mere præcist?
Ingeborg ( ipad air, seneste ios version)
Avatar billede claes57 Ekspert
11. april 2021 - 15:27 #1
Indstillinger, i venstre del ned til 'Tilgængelighed' og der vælger du 'Bevægelse' i højre del. Vælg 'Reducer bevægelse' for at få en mindre følsom skærm.
Men apps vil jo altid tilpasse sig et søjle/række system, så du kan ikke vælge helt frit.
Du kan også i Indtillinger vælge 'Hjemmeskærm og Dock' og vælge flere små, eller større (som er lettere at ramme).