Avatar billede kfec Seniormester
12. april 2021 - 19:32 Der er 1 løsning

PC Benchmark Hvor?

Nogen der ved hvordan man kan få fat i den her lille geniale app/program der er ingen der gør det så godt og hurtigt som PC Benchmark der tester det hele i en, tror det var standart på windows en gang, og man kunne få det på microsoft store, men de har fjernet det super gode lille program som ingen kan i dag tror det fylder 375kb under en mb, jeg har det selv på en af mine computere, men man kan ikke få adgang til det øv.....
det er sikkert noget sikkerhed knald siden de har fjernet det.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. april 2021 - 19:48 #1
Måske er der noget her du kan bruge::

https://www.makeuseof.com/tag/5-free-benchmark-programs/