Avatar billede Peter Olsen Seniormester
16. april 2021 - 09:52 Der er 3 kommentarer

Wish reklame i apps

Jeg har fået en Wish reklame ind på min radio apps. ved ikke hvordan den er kommet der. Er der nogle der ved hvordan man fjerner den. har prøvet at installere Wiis apps og afinstallere den igen, hjalp ikke. Har en HUAWEI mobil.

Vh Peter
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
16. april 2021 - 09:52 #1
Avatar billede kurt54 Ekspert
16. april 2021 - 10:31 #2
Reklamen kommer fra din radio app den  Indeholder annoncer·Tilbyder køb i appen.
Måske kan du købe dig annonce fri hvilket er ret almindeligt.
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
16. april 2021 - 11:48 #3
Tak for din interesse jeg har afinstalleret apps og fundet en anden der virker bedre.