Avatar billede johnnylassen Seniormester
19. april 2021 - 17:11 Der er 1 løsning

DNS ".it" domæne.

Hej

Har et .it domæne hos one.com. Det ønsker jeg at flytte til hostingdk.net Men havde det så bare været et dk domæne, så havde det været nemt.. Prøvede at oprette mig hos gratisDNS. Men det er gevaldigt langhåret for mig. Har ikke det store begreb om dns og records. Nogen der kan hjælpe? Husk jeg er blank, så helst ikke for langhåret :-)
Mvh Johnny
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. april 2021 - 08:22 #1
Hej Johnny,
da du købte domænet via one.com, fik du ikke nogle "informationer" tilsendt omkring domænet?
Som du selv siger, havde det været et .dk domæne, så ville du få nogle informationer fra dk-hostmaster og one.com.
Og det er "normalt" disse ekstra informationer, som du nu skal bruge, så du kan godkende en dns flytning til f.eks. gratisdns.