Avatar billede 450025 Ekspert
24. april 2021 - 03:55 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Endre Email adresse.

Jeg har Win 10 Pro - Nettleser - Google Chrome og bruker Gmail den fungere utmerket men jeg har en plageånd (Samsung Marketing) den blir jeg ikke kvitt uansett hva jeg gjør. Den Plager meg hver dag.
Den har en Nett adresse    men svare ikke?
Det er Reklame for alle produkter den har -  nederst står der (hvis du ikke ser våre produkter trykk (HER) og der er ingen løsning for stoppe den der.

Jeg har brukt Ublock –  Adblock +  Adblock  ingen har klart og fjerne det udyret. Prøver her først eller må jeg kontakte Gmail Team?
Jeg tenker da og opprette en ny Gmail adresse. Slette den jeg bruker i dag

Kan man beholde det som er i Gmail i dag – eller må alt sammen flyttes til en helt ny  konto?
(jeg har kontroll på alle kontakter ink Offentlige steder)  Må jeg flytte.
All Epost - alle mapper  ja kort og godt alt som er i den Gamle Gmail jeg bruker i dag – til den nye konto jeg da oppretter?
Takker for hjelpen om noen har en tanke på hva jeg bør gjøre.
Avatar billede poko1 Ekspert
24. april 2021 - 06:44 #1
Er det en mail du modtager?
gør sådan!
Gå til Gmail på din computer.
Åbn meddelelsen.
Klik på Mere. øverst til højre.
Klik på Bloker [afsender].
Hvis du har blokeret en person ved en fejl, kan du ophæve blokeringen ved at følge samme fremgangsmåde.
Avatar billede 450025 Ekspert
24. april 2021 - 07:53 #2
Hei poko1. Takk for posten å svaret – din oppskrift er kjent og den har jeg brukt men nei – Google + 3 prikker øvre høgre hjørne - mer - verktøy - utvidelser å så Blokkere
Adblock – Adblock + Ublock ingen av disse har klart dette.    Men gir meg samme oppskriften. Jeg har gått på slett I snart 3 mdr nå begynner jeg og bli trett av dette.

Jeg har deres Epost og kontakter dem (Samsung Marketing) dem viser frem hva dem har –  men du får ikke kjøpt noe der –  og svare gjør dem heller ikke –  når  jeg Blokkere  blir der opphold på 1 dag – og så starter det igjen jeg kan få den Anonsen fra 1 til 3 gange om dagen i min Søppel-boks.

Ofte er der nederst på sådanne  mailer en mulighet for og deaktivere – mer som jeg skrev over klikk  (HER)    hvis du ikke ser våres produkter.

Derfor skrev jeg en mulig løsning i min post - jeg vil så klart ikke miste Gmail for er fornøyt med den.  Derfor igjen skal jeg flytte et nytt sted -  og få ny Gmail adresse må jeg ta med all innbo løsøre jeg har der -    eller kan (jeg bare - skifte adresse.
eks - ja bare endre den fra?  en88@gmail.com    til  (en685@gmail.com)      altså ny adresse der er ledig. om du forstår. Men Takk igjen for svaret ditt.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. april 2021 - 07:56 #3
Jeg tænker du også bruger mobil i din hverdag, og formodentligt også Chrome på den. Som du ved er jeg ikke bruger af denne browser, men gå ind og tjek dine privat indstillinger på telefonen for din personlige sikkerhed. Sider kan på denne have anmodet om de må sende til dig.
Har du i Chrome indstillet til "Do Not Track"?
Avatar billede poko1 Ekspert
24. april 2021 - 09:23 #4
Når du kigger nederst på den side du får har du så denne mulighed?
https://ibb.co/d2xWBsQ
Avatar billede 450025 Ekspert
24. april 2021 - 09:29 #5
Hallo igjen 22061 lenge siden sist - det betyder vel på at alt er Bra på Norsk.
Den siste linjen forstår jeg ikke Sorry.
Ja jeg har Gmail på Telefonen men som du vet så er jeg nesten blind nå - derfor også liten aktivitet fra meg nå.
På computer bruker jeg Google av den enkle grunn at Nye Edge klare ikke min nettbank og der må jeg ha tilgang.
Google Chrome dekker fint mitt behov - også Gmail - På Telefonen ser jeg bare at der er noe i min postkasse en varsel bare.
Eneste jeg tror er vaskemaskinen min er fra Samsung den gikk i stykker Garanti og da kan dem ha fått min Email adresse den butikken eksistere ikke lengre.

Kona mi har Telefon Nr til repratøren men det Nr svare heller ikke og da står jeg da.
Hadde vert fint og få løst oppgaven på et vis - eller blir jeg sittende med den anongse resten av min levetid (derfor stilte jeg dette spørsmål)
Ha en fin dag videre 220661 og Takk for svaret.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. april 2021 - 09:30 #6
Problemet med at bruge det med at trykke på noget "afmeld" kan være et hint til den der sender, at adressen er "aktiv" og at man så bliver bombarderet med flere annoncer. Siden kan være fiktiv med en adresse man måske kan have tillid til.
Prøv at køre rensepakken:
https://supportpcogandet.dk/rensepakken/
Avatar billede 220661 Ekspert
24. april 2021 - 09:35 #7
Avatar billede 450025 Ekspert
24. april 2021 - 09:43 #8
poco1 #4 nei der står bare Trykk på (HER) om du ikke ser produkter.

Den anomgsen var på computeren i dag morse kl 6.00 og mens jeg skriv nå dukket den opp igjen. Også med Email til dem - men jeg tror dem har et program dem bruker men aldri sjekker - jeg får ikke min post i retur nei.
Bare en ny post    mulig dem har en Robott som har avgått ved døden og ikke slått den av. Du vet corwit19 (haper du forstår spøken)
Hva hjelp er og se produkter for dem er ikke i salg av dette bare Reklame.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. april 2021 - 12:36 #9
Avatar billede 450025 Ekspert
24. april 2021 - 13:28 #10
# 9 220661    Ja Samsung J7 mobil som - nød telefon - kontalt med barna i England  og Norgr messinga - Radio og You Tube for musikk.
Jo jeg sier undskyl  for det har plaget meg lenge og må kanskje leve med det - jeg kan slette hver dag livet ut om jeg må?
Hadde jeg kunne beholde Gmailen som den er med alt innhold og bare bytte adressen men det går vel ikke ann Forstår jeg og det var dette jeg spurte om.
Avatar billede 450025 Ekspert
24. april 2021 - 14:19 #11
# 9 220661 Et nytt svar fra meg den lenka du ga meg er der kanskje et håp - der må jeg planlegge - når man er 84 år har mista gangsynet som jeg har - og i tillegg har fått Hekskud i ryggen skive furskyvning med store smerter så er livet lidt vanskelig nå for tiden.
Dette har ikke med saken og gjøre - jeg havna på sykehuset - spurt
Vi tar røngen og vurdere hva der skal gjøres - svar på
Jeg betalte 2500 kr for lege hjelp og 2 Massasje. der er jeg nå - har fått massasje privat av en som kan det er løsning blir stadig bedre men har smerter enda.
Den lenken du ga meg tror jeg og jeg ser at der er et håp - for den beskriver det jeg forteller.

Useriøs markedsføring fra Samsung Marketing for og gjøre livet vanskelig for brukerne.  Hva dem tjener på dette vet ikke jeg. Men I min tilstand nå må jeg enten vente eller få hjelp av en som kan hjelpe meg med dette Takk 220661.
Der er håp i et hengende snøre vet du..
Avatar billede 220661 Ekspert
24. april 2021 - 14:24 #12
Håber du kommer i mål :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
24. april 2021 - 15:03 #13
#12.    220661 ja takk for oppmundringen.  Support fra Adblock Support sa dette.
Vi klare desverre ikke og hjelpe deg vi møter det samme som deg -  komplett umulig er svaret.
Denne linka skal jeg jobbe lidt med gjerne i samråd med Adblock. (I første omgang) du forstår jeg er bare den lille mand i gata jeg - men vil tror at Adblock har langt flere krefter..
Min plan er nå at Support skal få denne lenka du ga meg.  Og se hva som skjer da.

Sier så lamgt Takk for hjelpen.  Jeg skal prøve selv også så klart.  Dette kaller jeg useriøs Markedsføring fra Samsung.    Forstår jo nå at dem ikke svarte meg da.

https://gadgetstouse.com/blog/2020/07/16/disable-marketing-ads-in-samsung-phones/
Avatar billede 450025 Ekspert
25. april 2021 - 08:44 #15
Takk for din siste post 220661 her er der lidt å studere - og vil jeg prøve kanskje også feile - nå er jeg ikke helt i stand til dette på grunn av smerter i ryggen etter det på Norsk kaldes hekseskud (skiveforstyrrelse) å det er grusomme smerter dette  men Takk for svaret. Sorry.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. april 2021 - 09:02 #16
Ok. Tag din tid. Håber du får ram på problemet :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
25. april 2021 - 09:43 #17
Takk for oppmuntringen 220661 blir jeg i bedre form så prøver jeg i allefall men jeg kaller det agresiv markedsføring og hva vinner dem på dette ingen ting?
Avatar billede 450025 Ekspert
30. april 2021 - 15:42 #18
Endre Email adresse var godt jeg ikke gjorde dette – fordi nå har der gått 1 uke. Og Samsung Marketing har ikke vist seg i min Spamboks. Herlig.

Jeg har hatt godt Samarbeide med Adblock for å løse oppgaven – Svar fra den kanten så kunne dem ikke garantere for at det vil dukke opp igjen. Vær forberet på dette.
Samsung er ellers kjent for å levere kvalitet – hva dem tjener på og levere Spam for sine Produkter til brukere som ikke kan slettes begriper jeg ikke.

Poko 1 Takk for ditt svar men der har jeg vert for lengst og det hjalp ikke beklager.

#9 her har 220661 spilt en vis rolle denne er gjennom gått viser til denne lenka. https://gadgetstouse.com/blog/2020/07/16/disable-marketing-ads-in-samsung-phones/
Om dette var løsning vet jeg ikke men en god forklaring på Spam der ikke kan slettes.
#14 220661 - Kig også din Chrome efter i sømmene på computeren:
https://support.google.com/chrome/answer/3220216?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=da&oco=1&fbclid=IwAR1-wHYu4YT-KjFihRxuoti-NY0LjZj4AA4QdLGpond3krTR-kk1T9ppjK8

Jeg er ikke helt sikker men tror løsningen er her og vil markere dette som en løsning. Men det kan også være en løsning av alle tilsammen – selv har jeg jobbet en god del.
Og når jeg nå velger å lukke denne tråden er det fordi at Spamboksen er tom. Der står dette.
(Hurra, ikke noe nettsøppel her) Takk for hjelpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. april 2021 - 15:48 #19
Godt du kom i mål. :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
30. april 2021 - 21:22 #20
Takkk ja jeg var glsd for dette håper det varer.