Avatar billede Vladimir Juniormester
07. maj 2021 - 16:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mærkelig problem med login

Kære Eksperter.

Efter at min kone modtog mobilen (Samsung s8) fra reparationen (skift af glas) og sætte sim-kortet på igen, genkender telefonen det ikke. Der er dog en aktiv "nødsituation", der er indstillet til "Fra".
Efter hvert mislykkede forsøg, fordobler systemet tiden til det næste.
Kan man heller ikke genstarte/slukke for mobilen. Efter at have trykket Sluk/Genstart vises en anmodning om login.

Kan nogen af ​​eksperterne hjælpe os med at løse dette problem?
Tak på forhånd.

Vladimir
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. maj 2021 - 17:26 #1
Måske kan en såkaldt "hard reset" løse problemet. Se linket.

https://www.youtube.com/watch?v=wlYECs8HOCU

PS. Alt bliver slettet ved denne operation.
Avatar billede Vladimir Juniormester
07. maj 2021 - 23:07 #2
Hej ErikHg

Måske er dette løsningen på problemet, men jeg kan ikke komme til de funktioner, der vises i videoen.

Godt weekend
Vladimir
Avatar billede mort1 Ekspert
08. maj 2021 - 07:12 #3
På Samsung S8 sidder, så vidt jeg ved, al elektronikken på glasset (skærmdelen), hvilket også er årsagen til at det er ret dyrt at få skiftet skærm, mon ikke det er retur til dem der har lavet udskiftningen.
Avatar billede stjans Guru
08. maj 2021 - 08:31 #4
Giver #3 ret - retur med den til reparatøren.
Avatar billede Vladimir Juniormester
23. maj 2021 - 23:35 #5
Til ErikHg

Det tog lidt tid.
Det var alligevel lysningen du foreslog som har åbnet mobil.

Det er ikke første gang, han hjælper os med at reparere mobiltelefon og PC. Vi har stor tillid til ham. Før min kone afleverede mobilen, har han orienteret hende, at hvis glasset gik helt i stykke, så han ikke kan klar reparation. Det viste sig at det var ikke så slem.
Da vi fik problem med at starte mobilen, skrev min kone til ham, og sendte til ham dit forslag. Han mente også at det er det bedste man kan gøre. Han har lovet at hjælpe os så snart han kommer til Sjælland.

Nu har min kone ”ny” mobil.

Mange tak for hjælp Erik.
Mvh
Vladimir
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. maj 2021 - 23:43 #6
Velbekomme - det er rart at få en positiv tilkendegivelse.....👍
Det er jo derfor eksperten, er et populært forum.