Avatar billede ossys Mester
13. maj 2021 - 08:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Debug i Delphi 10.1.

Jeg kan ikke finde ud af at styre debug. Jeg kan se, at på nogle af mine units kører debug som den skal, men ikke på andre. Jeg er med på, at man kan køre en kompilering uden debug med Shit+Ctrl+F9, men hvordan får jeg debug på alle mine units i programmet.. .
Avatar billede ossys Mester
13. maj 2021 - 08:48 #1
Jeg bemærker, at det alene hoved unit jeg kan få debug til at køre ?? Hvor er det jeg dummer  mig??
Avatar billede ossys Mester
04. juni 2021 - 11:00 #2
Jeg må være ved at blive gammel ! Jeg havde havde slåët debug fra i en mine inc-filer! Af gammel vane bruger jeg stadig inc.filer.