Avatar billede Murro Novice
15. maj 2021 - 16:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

e-bay købe program som knækket

er det lovligt at købe og bruge et program på ebay som er knækket?
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. maj 2021 - 17:43 #1
Hvis du køber det på en CD, så er det bestemt noget skidt. Så skal du hen og klistre de knækkede cd'er sammen igen.

Hvis det et program om knækbrød, så skal det vel være lidt knækket. ;)
Avatar billede claes57 Ekspert
15. maj 2021 - 18:40 #2
nej - men, hvis producenten er krakket, og programmet ikke supporteres længere, og det er nødvendig for at du kan drifte udstyr, så er det et stort måske... hvis der stadig er en advokat et sted i verden, der har rettighederne, så lad være.
Avatar billede Murro Novice
16. maj 2021 - 00:15 #3
Jakobdo 😀😀😀
Claes57 Tak for god råd.