Avatar billede PEB Praktikant
17. maj 2021 - 12:48 Der er 5 kommentarer

hotmail.com mortager ikke mails

Jeg har den sidste uge forgæves forsøgt at sende mail til en hotmail.com adresse fra min Outlook. Både Outlook og mailserver melder afsendt.
Mon der er hjælp til at løse problemet?
Avatar billede INK Ekspert
17. maj 2021 - 13:57 #1
Det lyder umiddelbart som et problem hos modtageren. Modtager den pågældende andre mails fra andre personer/firmaer?

Hvem er din mailudbyder? Er det outlook.com hos Microsoft eller ?
Avatar billede PEB Praktikant
17. maj 2021 - 15:22 #2
Ja modtageren får andre mails.
Jeg bruger Outlook som en del af MS Officepakken.
Mailserver hos wendt-net.dk
Avatar billede claes57 Ekspert
17. maj 2021 - 18:06 #3
bed modtager om at kigge spam-mails igennem, og acceptere dig som 'ikke spam'
Avatar billede PEB Praktikant
17. maj 2021 - 18:20 #4
Det er har jeg bedt om og fået svar at der ikke var noget i spam-folder
Avatar billede claes57 Ekspert
17. maj 2021 - 18:43 #5
tjek med wendt-net.dk support, om de kender til problemet - hvis der er en i den pulje som du er med i og som er blacklistet af en, så dør alle i puljen.