Avatar billede bas Forsker
27. maj 2021 - 18:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows 10: Der kunne ikke genoprettes forbindelse til alle netværksdrev

Hej
Hvad er det man skal gøre i registreringsdatabasen i Windows 10 for at undgå at få beskeden 'Der kunne ikke genoprettes forbindelse til alle netværksdrev' ?
Hvor i registreringsdatabasen skal man gøre det?

På forhånd tak.
Avatar billede ebea Ekspert
27. maj 2021 - 18:29 #1
Hvis du mener at disable beskeden, så:
HKEY_LOCAL_MACHINE SYSTEM CurrentControlSet Control NetworkProvider
Og så sæt "RestoreConnection" værdien til 0

Hvis ikke værdien findes, så højreklik på "NetworkProvider", og vælg "Ny", og i menuen som fremkommer, vælger du DWORD-værdi og navngiver den som RestoreConnection, og sætter værdien til 0  (det er den som standard sat til ved oprettelse).

Og husk, at ændringer i Reg databasen, kan give dig uventede problemer!
Avatar billede bas Forsker
27. maj 2021 - 19:53 #2
Ja tak, det er lige netop det.
Mange tak, det virker.
Avatar billede ebea Ekspert
27. maj 2021 - 20:53 #3
#2 - Du er velkommen ;-)