Avatar billede luffe1955 Seniormester
09. juni 2021 - 08:57 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

konto

hvorfor kan man ikke nøjes med at oprette en lokal konto, ved ny installation af windows10, det kunne man tidligere,
men nu føre installation direkte til at installer med en Microsoft  konto, man får ikke noget valg.
er der nogen der ved hvorfor, eller hvordan man måske stadig kan installer med kun en lokal konto
Avatar billede hjolsen Ekspert
09. juni 2021 - 09:29 #1
Den nemmeste metode er at fjerne netværks adgang under installationen ! -og samtidig se efter det med småt for at undgå en MS konto ! (begrændset opsætning osv)
Avatar billede luffe1955 Seniormester
09. juni 2021 - 09:43 #2
det vil jeg prøve.
men det kræver vel at man har alle originale driver etc.
især netværk driver ?
Avatar billede Uvanga Ekspert
09. juni 2021 - 10:59 #3
Du kan downloade windows 10 fra microsoft hjemmeside. Vælg download til USB. Når du har download windows 10, afbryd forbindelse til internet (Som foreslået i #1) Sluk dit modem så du er helt sikker offline.
Jeg har selv brug metoden flere gange, uden problemer.
Avatar billede luffe1955 Seniormester
09. juni 2021 - 15:22 #4
Tak men hvad med driver til netværk
Når man installer ?
Avatar billede hjolsen Ekspert
09. juni 2021 - 15:48 #5
De bliver højst sandsynlig installeret automatisk - men undgå at koble dig på  wifi/sætte kabel i .  Drivere bliver muligvis opdateret via windows update senere