Avatar billede ZeBa Ekspert
11. juni 2021 - 23:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skærmen bliver sort på Windows 10

Har lige fået en ny laptop - en MSI.
I eftermiddags fungerede den fint, men da jeg tændte den nu, gik det godt nok indtil der kommer et flot billede på skærmen. Så klikker jeg og mit navn kommer frem med et LOG PÅ. Når jeg klikker på den, bliver skærmen helt sort, men der er stadig lys i tastaturet, men ligegyldigt hvad jeg gør, forbliver skærmen sort.
Hvad er der galt?
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. juni 2021 - 00:26 #1
Og musen kan man se og flytte rundt med.
Avatar billede Mikael Ekspert
12. juni 2021 - 07:43 #2
Du skriver at computeren er helt ny.

MÅSKE er den bare i gang med en større update ??

Har du prøvet at give den rigeligt med tid til at gøre en EVT. update færdig ??
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2021 - 12:09 #3
Ja, helt enig med ham. Og for at kunne løse dette dvale/slumring, skal du nok opdatere og fornye softwares, drivers og opdatere BIOS mv.

For nu, vil genstart af pc hjælpe.
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. juni 2021 - 14:21 #4
Den viser ikke tegn på at være i gang med en update