Avatar billede jenslund Juniormester
12. juni 2021 - 06:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Firefox - "Gem som"?

Hej

Når jeg vil downloade filer i Firefox, kan jeg ikke få lov at vælge 'Gem som' og kan derfor ikke selv vælge, hvor på min harddisk, jeg vil gemme en fil. Alle filer ligger i Filhentning.

Er det mig der har en forkert opsætning, eller er det Firefox, der lavet uhensigtsmæssig? Det giver en masse ekstra-arbejde, når jeg skal sidde og fiske filer ud af Filhentning frem for selv at vælge en download-destination ved download.

VH Jens
Avatar billede 220661 Ekspert
12. juni 2021 - 07:25 #1
Hej Jens.
Bruger ikke lige Firefox nu, men da jeg brugte den var der et sted i indstillinger man kunne vælge hvor download skulle lægges. Jeg håber da stadi den mulighed er til stede i den nye udgave.
Jeg har ikke brug Firefox de sidste to år på pc her.
Prøver lige at se om jeg kan finde noget om det.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. juni 2021 - 07:28 #2
Kan billede her hjælpe dig?
https://www.howtogeek.com/wp-content/uploads/2016/06/ffd_2-650x648.png?trim=1,1&bg-color=000&pad=1,1
Avatar billede 220661 Ekspert
12. juni 2021 - 07:38 #3
Tror du skal trykke på tre streger oppe til højre og gå i indstillinger og her finde de generelle indstillinger for Firefox.
Avatar billede jenslund Juniormester
12. juni 2021 - 08:19 #4
Tak for hurtige svar - og 220681 - tak for svaret - det løste problemet :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
12. juni 2021 - 12:40 #5
Velbekomme Jens