Avatar billede Nørdnot Juniormester
12. juni 2021 - 12:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lyd notifikation

Hver gang jeg skruer lyden op eller ned på computeren siger den et pling. Jeg har brug for at slukke for lyden da jeg bruger computeren til at afspille lyd til teater forestillinger og pling forstyrrer. Hvordan slukker jeg for dette pling?
Windows 10.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. juni 2021 - 12:35 #1
hvorfor ikke bare klikke på højtalerikon i systembakken - det slå lyd til/fra uden notifikation.
Avatar billede Peter Guru
12. juni 2021 - 13:16 #2
Man kan trykke Windows ned + R og skrive control så man kommer ind i Windows 7's kontrol panel. Så kan man klikke på ikonet for lyd (lille højttaler) og vælge temaet "ingen lyde".
Avatar billede klaudi Ekspert
12. juni 2021 - 23:10 #3
Eller højreklik på Højtaler ikon og vælg Lyde,
find så Standardbip og marker det, i Lyde: vælges (ingen) og klik så på Anvend, OK
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2021 - 07:08 #4
Hvis du bruger pc hvor men slet ikke ønsker der kommer nogen form for lyde ud over det du vil have i højttaler, så vil jeg anbefale at slå systemlyde i Windows fra.
i søg skriv kontrolpanel og gå i lyde og find lyd. Indstil til ingen lyde og tryk anvend.
https://ibb.co/McDKjm4
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2021 - 07:09 #5
Jeg har brugt denne indstilling siden jeg i 2005 fik XP og er glad for "stilheden" ;-)