Avatar billede Agerbo Mester
13. juni 2021 - 08:50 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Samle 2 filer i 1

Jeg har 2 excel filer som jeg gerne vil have samlet i en, men uanset hvad jeg gør, kan jeg ikke undgå at den henter data i den "gamle" fil.
Jeg sender gerne filerne til den som kan/vil hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juni 2021 - 09:24 #1
ret din makro/formel, så den peger det rigtige sted hen
Avatar billede Agerbo Mester
13. juni 2021 - 10:00 #2
Til Claes57
Det er uden makroer!
Avatar billede Mads32 Ekspert
13. juni 2021 - 10:34 #3
Hej

Har du flere ark i den fil du vil kopierer over i en anden fil, så er der sikker nogle referencer mellem  arkene,. og det er de referencer der volder problemer.

når du har lavet kopieringen er du nødt til at gennemgå dine formler, og slette referencerne til den gamle fil.

m v h mads32
Avatar billede Agerbo Mester
13. juni 2021 - 12:57 #4
Hej Mads32
Jeg har flere ark i begge filer, men når jeg prøver at rette referancerne/formler, får jeg en fejl som ser nogenlunde således ud "I/T" og jeg kan ikke gennemskue hvori fejlen opstår?

Mvh Agerbo
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juni 2021 - 13:15 #5
det er nok lettest at styre, hvis ark er navngivet, og ikke bare er 'ark 1' osv
Avatar billede Agerbo Mester
13. juni 2021 - 16:09 #6
Hej Claes57
Jeg har også givet hver ark et specifikt navn og så er der også lavet navnestyring på nogle celler, men jeg kan simpelthen ikke lige lure hvor fejlen opstår?
Jeg vil gerne dele de 2 filer med dig (via onedrive) hvis du mener det vil være en hjælp til at hjælpe mig?😉
Avatar billede store-morten Ekspert
15. juni 2021 - 00:18 #7
Udfordringer var, at der et Lopslag på et skjult ark/fane døbt med et mellemrum.
Avatar billede Agerbo Mester
15. juni 2021 - 07:09 #8
1000 tak til Claes57 og store-morten for at have løst mit problem👍