Avatar billede Asger TP Juniormester
27. juni 2021 - 21:24 Der er 14 kommentarer

"Systeminterrupts" Overtager min computer's cpu!

Hejsa Eksperter!

Jeg har et stort problem med min pc. Når jeg har min jobliste lukket siger den 100% ved filen "Systeminterrupts". Jeg har flere steder prøvet tutorials til at fjerne dette problem, men intet er kommet til virkning. Kan i hjælpe mig, da min computer kører enormt dårligt i tiden. Når jeg åbner joblisten og lader dem forblive åben, tager "Systeminterrupts alt fra 0,1 til 1 procent. Tusind tak på forhånd!

Mvh Asger
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. juni 2021 - 22:26 #1
Du skriver:

Når jeg åbner joblisten og lader dem forblive åben, tager "Systeminterrupts alt fra 0,1 til 1 procent.

Der er jeg ikke rigtig med på hvad du mener🤔

Måske er der noget snavs (virus) på din pc så på at klikke på dette link:

https://www.malwarebytes.com/mwb-download
Avatar billede Asger TP Juniormester
27. juni 2021 - 22:44 #2
Jeg mener at når Joblisten er lukket, tager "Systeminterrupts" 100% af min CPU. Når jeg så åbner Joblisten, kan jeg se at "Systeminterrupts" Tager 100% og efter et sekund falder den fra 100% til 0,1%. Malwarebytes scanningen viste ingen trusler :D
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2021 - 23:10 #3
Hvad er systemafbrydelser også kendt som Systeminterrupts?

Systemafbrydelser er en officiel del af Windows-operativsystemet.  Det styrer kommunikationen mellem din computers hardware og system.  Du kan finde det vist som en proces i Jobliste.  Det bruges til at vise CPU-brugen af ​​alle hardwareafbrydelser.

Løsninger til system afbryder høj CPU

Hvis du finder, at systemafbrydelser fortsætter med at tage over 20% (eller helt andet tal) af CPU-brugen, betyder det, at der er noget fejl med din hardware eller driveren.  Gå med følgende løsninger for at rette det.

Så, det vil være nemt at slå din bundkort udviklers hjemmeside og installer seneste BIOS - drivers - softwares, eller hvis dette er færdig lavet komplet udgave, så gå til produktens link og installer seneste BIOS - drivers - softwares.

Fordi fejlen kan være alt fra grafik kort der ikke virker med nuværende driver/software, 'USB Root Hubs' der bruger forkert strøm på driver, din lydkort der ikke virker med 'Sound effekt' eller LAN kort eller trådløs WiFi kort 'Wake on Magic Packet' eller 'Wake on pattem match' der ikke virker og forårsager systemafbrydelser til at producere mere arbejde fordi driver og software ikke virker efter hensigten.

Hvis du vil have hjælp til yderligere for dette, kræves dette at vi kender til din computer model eller bundkort-model mv.
Avatar billede Asger TP Juniormester
28. juni 2021 - 00:32 #4
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2021 - 03:51 #5
https://pcsupport.lenovo.com/dk/da/products/desktops-and-all-in-ones/5-series/g5-14imb05/downloads/driver-list

Her kan du manuelt hente seneste drivers og softwares.

Du kan benytte automatisk skanning, men dette kræver at du installerer
'Lenovo Service Bridge' for at have det til at virke.

https://download.lenovo.com/lsbv5/LSBSetup.exe
Avatar billede acore Ekspert
28. juni 2021 - 22:44 #6
#3 Teksten er jo tæt på volapyk og næsten uden mening. Har du brugt Google translate?
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2021 - 14:27 #7
#6 Dit indslag er nærmere ubrugeligt på trådet hvor du ikke har nogen substans for indhold for at løse dette.
Kom med et løsning i stedet for at skrive volapyk. Det er måske dig der benytter Google translate til alt?
Avatar billede acore Ekspert
29. juni 2021 - 14:59 #8
#7 Jeg lukker den diskussion lige på stedet - har ikke mere at tilføje.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juni 2021 - 17:10 #9
Helt ærligt, vil du ikke have løst dit problem??
Man behandler ikke frivillige hjælpere på den måde når du ikke selv kan finde ud df Og lave et spørgsmål man kan arbejde videre fra.  Det skaldyr jo nok tænke nærmere over til næste gang .
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juni 2021 - 18:12 #10
Hov der fik min telefon da skrevet noget volapyk
Avatar billede ErikHg Ekspert
29. juni 2021 - 18:16 #11
Det kan ikke være en såkladt fejl "40" , altså med mindre at du holder den langt væk når du skriver.😉
Avatar billede ErikHg Ekspert
29. juni 2021 - 18:18 #12
Så nu fik jeg sgu også en fejl.....såkaldt blev til såkladt. det må være varmen.🥵
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juni 2021 - 19:00 #13
#11 Nej den har sit eget liv. Er nødt til at være på vagt inden jeg trykker send. Det var jeg så ikke opmærksom på. Sjældent jeg skriver over telefonen ;-)
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2021 - 19:29 #14
Ja, det er ikke altid ligetil med smartphone, når der er hjælpende skrive-program eller stavefejl assistance på 📲😁

Vi mangler bare en tilbage melding fra vores ven, der har lavet dette spørgsmål.

Jeg vil gerne lære om dette hjalp.