Avatar billede Uvanga Ekspert
03. juli 2021 - 11:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Backup USB - Mapper er tomme!!

Jeg sidder lige og leder efter nogle gemte filer på en USB Backup. Men når jeg åbner mappe, får jeg besked: "Mappen er tom" Hvad kan det skyldes?
Det er jo ret frustrerende når man regner med at backup er OK, og derfor har slettet filer fra oprindelig placering. So what to do?? Kan filer genskabes??
Avatar billede INK Ekspert
03. juli 2021 - 14:28 #1
Filer kan ofte genskabes, hvis de altså har været på usb'en. Du kan forsøge med Recuva, men ellers må du ty til et betalingsprogram.
Avatar billede Uvanga Ekspert
03. juli 2021 - 16:29 #2
Ved minutiøs gennemgang, har jeg nu fundet mine filer på Google drev👌
Det er jo meget godt, men der da mærkeligt at filer er væk fra USB? Det er som om Google drev har "suget" indholdet ud af USB🤷‍♂️
Jeg har Recuva, men jeg tror ikke det hjælper i dette tilfælde. Jeg har jo ikke slettet nogen filer...