Avatar billede Snedronning Seniormester
08. juli 2021 - 18:37 Der er 8 kommentarer

Kombiner to telefonlister til en - Iphone

Hej
Jeg har en liste med kontaktpersoner på min private Iphone, nu har jeg så fået en firma telefon (Iphone), hvor alle medarbejdere er langt ind i.
Jeg vil nu rigtig gerne have de to lister med kontaktpersoner flettet sammen til en, kan man det?
Hvis ja, hvordan?

Og nej, umiddelbart er det ikke et alternativ at taste den ene liste ind i den anden telefon, da de er på over hhv 200 og 300 personer, inkl. diverse oplysninger.
Avatar billede kurt54 Ekspert
08. juli 2021 - 19:09 #1
Bruger du samme APPLE-ID på begge telefoner.
Avatar billede Snedronning Seniormester
08. juli 2021 - 19:47 #2
Nej det er to forskellige Apple-ID'er
Avatar billede kurt54 Ekspert
08. juli 2021 - 20:27 #3
Avatar billede Snedronning Seniormester
08. juli 2021 - 20:44 #4
Tak, det vil jeg prøve at læse igennem 👍
Avatar billede Erik K Ekspert
08. juli 2021 - 20:52 #5
Nu er det et stykke tid siden, at jeg har haft gang i min iPhone, men du kan vel stadig dele indhold med andre via iCloud.
Jeg ville prøve at lægge de kontakter du ønsker at flytte op i iCloud og så give tilladelse til at det ID du bruger på den anden telefon må hente mappen.
Avatar billede Snedronning Seniormester
08. juli 2021 - 21:13 #6
Jeg må lige prøve at læse og afprøve det i morgen.
Avatar billede Snedronning Seniormester
14. juli 2021 - 18:53 #7
Jeg kunne ikke helt få det til at virke, men fandt denne vejledning:
https://onx.dk/tips-tricks/ios-saadan-deler-eller-synkroniserer-du-kontakter-med-familien/
Så fik jeg det til at fungere :o)

Tak for indspark.
Avatar billede Anders369 Praktikant
12. august 2021 - 12:21 #8
Godt at du fik det til at virke. Til dem der læser tråden, så er iCLoud helt klart det letteste, fordi der er en indbygget funktion til at integrere numre med hinanden.

Husk til gengæld et cover til din telefon, da en tabt telefon i nogle tilfælde kan ødelægge memory storage delen af telefonen, og så er der ikke noget at gøre. Jeg kan anbefale https://coverguide.dk til dette