Avatar billede MKH Novice
14. juli 2021 - 13:28 Der er 2 kommentarer

Tekststørrelse i celler følger ikke, når der zoomes

Hej,

Når jeg zoomer fx ud i excel mindskes tekst i celler ikke tilsvarende. Dvs. en overskrift kommer til at gå ud over cellestørrelse, når jeg zoomer ud. Hvordan sørger jeg for, at teksten holder sig indenfor cellen ?
Avatar billede KHN Guru
14. juli 2021 - 21:09 #1
Holder du CTRL-tasten nede og bruger musehjul til at zoome ind og ud?
Avatar billede 450025 Ekspert
15. juli 2021 - 06:47 #2
Er man svaksynt som jeg er dette en meget god løsning jeg må bruke
dette hele tiden jeg et godt råd i allefall.