Avatar billede kim1a Ekspert
28. juli 2021 - 08:42 Der er 1 løsning

Nello automatisk åbning af hoveddør i etageejendom

Hej gruppe

Jeg har i flere år haft glæde af en Nello (.io) løsning. Det er kort fortalt en lille dims man koblede til sin dørtelefon og så kan man via app åbne hoveddøren selvom man ikke er hjemme. En genial løsning når man gerne vil udleje via Airbnb eller får leverancer når man ikke er hjemme.
Nello gik desværre konkurs for et par år siden, men deres løsning blev vidererevet. Nu er den død for mig - og derfor kiggede jeg på alternativer, og faldt over denne:
https://github.com/LFE89/nello_one_without_cloud

At man kunne drive det videre uden en cloud løsning. Desværre har jeg ingen forstand på programmering i dette sprog, så er der nogen af jer som vil kigge det igennem og overveje om det ville være dyrt at betale sig fra at skabe?

Der findes alternativer til Nello, blandt andet https://nuki.io/en/ som så vidt jeg kan se koster ca 1500 DKK, så hvis det vil koste mere at skabe løsningen til Nello er det nok ikke det værd.
Avatar billede kim1a Ekspert
18. december 2021 - 19:46 #1
Jeg lukker spørgsmålet.