Avatar billede brian pedersen Juniormester
29. juli 2021 - 11:04 Der er 6 kommentarer

Genoprettelse

jeg Genoprettede min PC  men så kom der blå skærm og der stod : Fejlkode Oxc0000001  du skal bruge genoprettelsesværktøjerne på installationsmediet. hvis du ikke har installatoinsmedier ( såsomen disk eller USB-enhed), skal du kontakte sustemadministratoren eller pc-producenten .  ps håber en kan hjælpe  jeg snakkede hurtigt med TOPDATA/SUNE  som jeg købte et USB-STIK AF  men kan ikke huske hvad han sagde jeg skulle gøre vist noget med vondows 10 ???? ps håber en kan hjælpe hilsen Brian Pedersen
Avatar billede claes57 Ekspert
29. juli 2021 - 11:12 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
29. juli 2021 - 11:53 #2
Har du et USB Stil med Windows set up mediet?
så prøv at starte op på denne og vælg næste og på næste skærmbillede vælg
tryk på nederste venstre hjørne Reparer!
se billede.
https://ibb.co/cYFm9j3
Avatar billede brian pedersen Juniormester
29. juli 2021 - 12:26 #3
Claes 57 jeg har lige prøvet på min søns computer og så sat usb stikket i min egen men den viser desværre det samme ?? har du andre forslag ?
Avatar billede claes57 Ekspert
29. juli 2021 - 13:25 #4
usb-stik skal være boot-bar, og efter det er isat, så skal pc startes/genstartes, og boot fra usb skal vælges.
Avatar billede brian pedersen Juniormester
29. juli 2021 - 16:03 #5
Cleas57 Tusind tak jeg er næsten 100% sikker på det er det rigtige USB stik jeg købte det er købt TOPDATA/SUNE  og forklarede ham hvad  der var galt ( det hedder Kingston Technology 16 GB Data Travler 100.... men jeg er på vej ud af døren nu skal til jylland kommer hjem 3/8 ell 4/8 så vil jeg prøve tusind tak for hjælpen , kan du have en rigtid god dag Mvh Brian Pedersen .
Avatar billede brian pedersen Juniormester
29. juli 2021 - 16:04 #6
Poko1
også tak for dit svar . hav en god dag .