Avatar billede fase Professor
29. juli 2021 - 16:59 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

samsung xpress C410W laserprinter

Jeg har denne lidt ældre laserprinter, som jeg opgradere firmwaren i. Når jeg tænder den, blinker de fire lamper, som undersøger om farvepatronerne er i orden. Derefter blinker ECO, WPS og den grønne tilstandskontrol lampe. Lyset i tænd og sluk knappen går ud.
Jeg har søgt i manualen om der skulle være et sted med anvisnig på reset, men har ikke fundet noget.
Så er der nogen der kan hjælpe eller er det genbrugspladsen?
Avatar billede INK Ekspert
29. juli 2021 - 17:52 #1
Fandt dette efter en Google-søgning:

Manually Reset Samsung Printer To Factory Defaults

Press and hold the Power push button on the printer. Release this push button when you see the Power LED go off. Remove the power cable from the back of the Samsung printer. Leave the Samsung printer as such close to around 10 minutes.

Har anvendt det på en anden model end din, hvor det virkede.
Avatar billede fase Professor
01. august 2021 - 10:05 #2
Jeg prøvede din løsning, som ikke virkede på min printer. Derefter fandt jeg på min ven Google en side eReset.com, som fik karakteren usikker af min browser. På den side kan man resette firmwaren, men dog ikke til min version. Det kræver en betaling på nogle dollars. Jeg er lidt øm over mit betalingskortmed hensyn til hvem der skal hæve penge på det, så det blev ikke til noget.
Den næste der ser min printer er genbrugspladsen. Tak til #1 for hjælpen.
Avatar billede INK Ekspert
01. august 2021 - 11:04 #3
Jeg bruger normalt PayPal på udenlandske sider, så er det kun PayPal, der kender mit kort.
Avatar billede fase Professor
01. august 2021 - 12:02 #4
Det var selvfølgelig en mulighed med PayPal. Jeg har opgivet printeren, så den befinder sig nu på genbrugspladsen. Farvepatronerne giver jeg til en som har en lignende printer, hvor de passer i. Tak for hjælpen.