Avatar billede knuldefar1942 Forsker
06. august 2021 - 01:52 Der er 2 kommentarer

v350 epson perferction

keg har hørt at man skal bruge et tejne progan til at beskære bilder når man skaæl lave en uro fra en bog hvodan for man bildet støre så man  kn  skøære en pap uro
Avatar billede claes57 Ekspert
07. august 2021 - 07:17 #1
jeg har ikke brugt det før, men hvis du bare åbner billedet i Paint, og vælger Udskriv, og der Sideopsætning, så er der nederst til højre i vinduet en 'Skalering'. Vælg 'Tilpas til' og ret tal til fx 3 begge steder. Så forstørres tegningen, så den fylder 9 sider, lige til at klistre samme og klippe efter.
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
25. oktober 2022 - 10:49 #2
har du andre foreslag fra en lile bog fx fra a1 til a4 el stoe testesten skak forstøres