Avatar billede Btimmer Seniormester
21. august 2021 - 15:55 Der er 2 kommentarer

Outlook

Ved ikke hvorfor den pludselig gør det.
Når jeg sender f.eks. 2 billeder fra min smartphone vises kun det ene billede. Det andet står der "image" på, og det kan jeg ikke åbne for at se.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. august 2021 - 19:56 #1
bruger du outlook på telefon, eller til at modtage på pc? Hvad er der i "sendte mails" på telefonen, og kan du se begge der?
Avatar billede Btimmer Seniormester
22. august 2021 - 21:20 #2
I det jeg beskriver bruger jeg outlook på min telefon og sender en mail til mig selv. Her vises kun det ene billede, det andet kan ikke vises, der står image