Avatar billede cyperbent Mester
25. august 2021 - 14:16 Der er 3 kommentarer

Scanningsprogram til PC som kan omdanne til PDF filer

Hej

Jeg er på udkig efter et gratis scanningsprogram, som kan omdanne indscanne dokumenter til PDF filer og det må meget gerne kunne samle flere sider i en fil.

Nogle der har et godt bud på, hvor jeg kan finde sådan et på nettet?

Min printer/scanner er en Epson XP-445 og har forsøgt og downloade et
af Epson's programmer, men det virkede ikke.
Avatar billede milter Ekspert
25. august 2021 - 19:07 #1
Vejledningen i linket herunder viser, hvordan du gemmen dine scanninger som  PDF med din scanner:

https://download.epson-europe.com/pub/download/6262/epson626239eu.pdf

Linket herunder viser, en række muligheder for, hvordan du samler dokumenterne til et samlet PDF-dokumet:

https://www.google.com/search?q=programs+save+as+one+pdf+document&oq=programs+save+as+one+pdf+document&aqs=chrome..69i57.28386j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Avatar billede supportsiden Professor
26. august 2021 - 16:22 #2
Avatar billede cyperbent Mester
27. august 2021 - 10:35 #3
Tak for alle forslag

Jeg har fundet et for mig og se ganske godt program som hedder Win PDF.