Avatar billede SørenHolstebro Praktikant
01. september 2021 - 09:09 Der er 4 kommentarer

Indsættelse af billede på betalingsside

Hej alle - Håber I kan hjælpe en nybegynder som mig.

Jeg er ved at oprette en WordPress side til salg af drikkevarer med alkohol. Her siger lovgivningen, at jeg skal indsætte et billede fra Sikkerhedsstyrelsen på min betalingsside eller kurv med oplysninger om alderskrav.

Jeg har desværre ikke penge til en udvikler, der kan hjælpe mig. Så derfor roder jeg selv med det, selvom det tager lang tid. Billedet skal sidde som på eks. https://www.billigspecialoel.dk hvor billedet sider på "kurv siden".

Min skabelon tillader ikke ændringer på kurv siden. Så er der en nem vej for mig til selv at gøre det, eller skal jeg have professionel hjælp?
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. september 2021 - 09:31 #1
Hej,

Du kan selv göre det, men det kräver lidt arbejde.

1. Du skal finde ud af hvor billedet skal väre
2. Du skal finde php-siden blandt dine filer
3. Du skal skabe et child theme baseret på det der skal skiftes ud (dette pga billedet ellers forsvinder hver gang der kommer en opdatering)
4. Gör alt dette på en test, ikke direkte på din prod
Avatar billede acore Ekspert
01. september 2021 - 11:46 #2
Der ser ud til at være tonsvis af færdige plugins til det formål. Jeg googlede det og fandt

https://wordpress.org/plugins/dispensary-age-verification/

Ser ud til at være gratis i grundudgaven

Har ikke testet den, men
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. september 2021 - 13:08 #3
#2
Ingen response, nok bara en der vil flashe sit link.
Avatar billede SørenHolstebro Praktikant
02. september 2021 - 13:27 #4
acore - det lyder som en god løsning for mig, da jeg ikke er sindsygt teknisk anlagt. Jeg kigger nærmere på det plugin, tak for den fine hjælp!