Avatar billede Nørdnot Juniormester
01. september 2021 - 21:45 Der er 2 kommentarer

LG 8K telefon kan ikke pare sig med pc

Jeg kan ikke få overført mine telefon billeder til min pc. Jeg har brugt et usb kabel. Første gang spurgte pc hvad der skulle ske med billederne. jeg trykkede upload til onedrive og ingenting skete. Tog usb stikket ud og ind igen og ingenting skete denne gang. Jeg har også prøvet at gå til billeder på min pc og trykke importer fra enhed og den sagde den ikke kunne få adgang til enheden.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. september 2021 - 10:05 #1
uden kabel i, så tjek kontrolpanel (søg på det nederst til venstre)
i "enheder og printere" - hvis LG er der, så slet den
se også i "enhedshåndtering" - hvis der i "andre enheder" er LG eller ukendte enheder, så slet dem.
genstart pc, og tilslut LG - vent lidt, og start stifinder - LG skulle gerne dukke på i venstre del (typisk langt nede), og så kan du sikkert åbne den der, og kopiere billeder til pc.
Avatar billede supportsiden Professor
02. september 2021 - 10:26 #2
Aktiver synkronisering af fotos til "Google Fotos"
Herefter er der adgang til dem via "Google Drev" eller Win 10"Google Photos" app