Avatar billede tobberjas Seniormester
08. september 2021 - 14:51 Der er 4 kommentarer

iPhone 6s sælges

iPhone 6s 64 GB sælges i Silver. Sælges på grund af jeg har fået en nyere telefon. Grunden til der ikke er billeder med, er fordi jeg er blind. Jeg kan tilbyde at sende faren. Den kan også afhentes. Det er kun telefonen, som medfølger. Bud modtages.
Avatar billede tobberjas Seniormester
08. september 2021 - 14:53 #1
Jeg glemte lige at skrive prisen. Den er 900 KR.
Avatar billede kulawig Professor
08. september 2021 - 15:30 #2
Prøv DBA her bliver din Annonce nok ikke vel modtaget
Avatar billede tobberjas Seniormester
08. september 2021 - 15:46 #3
#2 jeg har også lagt den på DBA.
Jeg tænkte bare man gerne måtte sælge, når den hørte ind under fri debat.
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. september 2021 - 16:43 #4
Nu er eksperten jo ikke ligefrem oprettet på sammegrundlag som DBA, men prøv også GulogGratis.
Eksperten er et forum hvor brugerne kan stille spørgsmål og alt muligt, men man er ikke en handelsplads.