Avatar billede per2edb Guru
13. september 2021 - 14:01 Der er 5 kommentarer

Er mit skærmkort defekt?

Jeg har en PC med 3 skærme
Den ene skærm er "Faldet ud"
Jeg kan se lys på skærmen så det er sikkert ikke den der er gået en tur.

Under:
Indstillinger > Skærm> Flere skærme> vælg skærm
er skærmens navn også forsvundet

Trykker jeg under registrer sker der ikke noget

Kan det være skærmkortet der er defekt  ?

De 2 andre skærme virker
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2021 - 14:08 #1
Måske har Windows opdatering lagt gammel Driver til din GPU?

Har du prøvet at installere om på din GPU driver og software om?
Avatar billede per2edb Guru
13. september 2021 - 14:17 #2
Tak for svaret
Har du en sti til hvor man gør det
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2021 - 14:22 #3
😂 Der er ikke nogen sti for at installere om på din grafik kort. Du henter dine drivers fra udviklerens hjemmeside for dit stationær modellen / Grafik kort PCI modellen / bærbar modellen.

Er det Nvidia, hent fra Nvidia.
Er det ASUS, så hent det fra ASUS.
Er det Dell, så hent det fra Dell.
Er det HP, så hent det fra HP osv..
Avatar billede milter Ekspert
13. september 2021 - 18:20 #4
Når man får fejl af den slags, er det altid en god ide at teste alle fejlmuligheder. En fejlmulighed i denne forbindelse kan være kablet, så har du undersøgt det ved evt. at bytte om på kablerne?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. september 2021 - 18:47 #5
Tjek at alle skærmene virker. Du siger der er "lys" i den skærm der ikke viser noget. Men det er jo ikke ensbetydende med den virker.