Avatar billede Ducky Juniormester
13. september 2021 - 22:12 Der er 2 kommentarer

forsvundne beskeder facebook

Kære Computerworld og andre,

Er der andre herinde som har oplevet fejl på facebook inden for de seneste dage ?
Grunden til at jeg skriver er faktisk den at efter min computer mistede den trådløse forbindelse, så viser mit facebook ikke at jeg modtager nye beskeder men står fast på det samme tal oppe ved indgående beskeder, jeg har tidligere prøvet at genindstallerer alt og gendanne min computer, men problemet er der stadigvæk.

Jeg deler ikke facebook konto med nogen og jeg kan ikke se om
der skulle være en fejl et eller andet sted.

Håber virkelig at nogen kan komme med et hjælpende råd til at dette kan blive løst hurtigst muligt.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. september 2021 - 12:08 #1
Hvis du henter Messenger kan den så ikke se dine beskeder fra/via fb?
Avatar billede Ducky Juniormester
06. oktober 2021 - 19:29 #2
Hej claes57
jeg har desværre kun facebook på min computer :/ men det hele startede faktisk efter at min computer valgte at genstarte en dag, hvor jeg var på arbejde.. jeg kan nemt høre at jeg får nye beskeder, men den viser det ikke.. for vi er vel begge to temmelig enige om hvis man har f.eks. 5 beskeder i forvejen og man så modtager en ny besked så skal tallet stige til "6" osv. men det gør mit facebook ikke :O
jeg har været alt igennem for at se om jeg kunne finde en løsning og prøvet med flere forskellige browsere som Internet Explorer, Firefox osv. men jeg har samme problem.