Avatar billede Jannickhess Professor
15. september 2021 - 09:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Driver til Olympus Vn.711Pc

Hejsa,
Er der nogen herinde der ved hvor man kan downloade en driver til denne diktafon,

Det der er problemet, med min Diktafon det er at den ikke kan overfører Data til min Computer og vil jo gerne have overført lydfilerne fra den

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig?

Mvh
Jannick
Avatar billede claes57 Ekspert
15. september 2021 - 10:11 #1
understøtter op til win7, så det er ikke sikkert, at den har adgang til nyere.
https://download.aws.olympus.eu/consumer/manuals/audio/VN-711PC_712PC_713PC_MANUAL_DA.pdf
Men hvis du har mikro-sdkort i diktafonen, så kan det kort jo sættes i pc bagefter med en usb-ting https://www.avxperten.dk/kortlaeser/kortlaeser-usb-2-0-sd-microsd-goobay.asp
Avatar billede Jannickhess Professor
16. september 2021 - 02:01 #2
Der er ikke nogen mulighed for SD kort i min Diktafon desværre

Da der ikke er kommet flere svar, så lukker jeg spørgsmålet.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. september 2021 - 09:08 #3
luk bare - klik på 'synes godt om' i dit indlæg, så andre kan se, at der er svaret.