Avatar billede Butterfly Ekspert
23. september 2021 - 08:01 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Lookup til maill

Hej
Jeg har et dataark med brugernavne og mailadresser.
I en anden fane laver jeg en lookup til mailadressen, så der i B3 står mailadressen på brugeren. Hvordan laver jeg et link på den mailadresse så det automatisk åbner en ny mail, når jeg klikker på mailadressen?
Avatar billede kim1a Ekspert
23. september 2021 - 11:36 #1
Hyperlink(din celle) - måske kan du endda putte dit opslag ind i parantesen.
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
24. september 2021 - 06:52 #2
=HYPERLINK()
Avatar billede kim1a Ekspert
24. september 2021 - 10:12 #3
Godt Dan, man kan jo aldrig vide om mit svar ikke var til at forstå.
Avatar billede Butterfly Ekspert
24. september 2021 - 15:19 #4
Hej Kim1a og Dan
Mange tak for hjælpen, jeg har bare så travlt at jeg først har haft tid til at se svaret nu, men dit svar er nemt at forstå Kim1a.
God weekend