Avatar billede 1Dorte Guru
29. september 2021 - 20:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slå "Fordybningstilstand" fra på Motorola mobiltelefon

Hej.
Min søn har en Motorola mobiltelefon, hvor der er dukket en lille ikon op med et "plus". Hvordan kan vi fjerne det?
På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2021 - 23:31 #1
Tag en skærmdump og send den til support. Helt ærlig, uden bevis er det svært hvad det er.

https://motorola-global-en-roe.custhelp.com/app/utils/prod_guided_assistant/g_id/5029/
Avatar billede 1Dorte Guru
30. september 2021 - 07:53 #2
Det prøver jeg.
Avatar billede pgh71 Mester
30. september 2021 - 16:26 #3
Hvis det er 4G+ og står øverst på skærmen du mener:
De fleste udbydere kalder Carrier Aggregation for 4G+ i daglig tale, men støder du på betegnelsen LTE Advanced, dækker det over det samme. Carrier aggregation udnytter flere forskellige frekvensbånd, og det er med til at give hurtigere hastigheder – i udgangspunktet er hastighederne dobbelt så høje som med almindelig 4G
Avatar billede 1Dorte Guru
30. september 2021 - 21:36 #4
pgh71 - det har ikke noget med 4G+ at gøre.

I eftermiddag var det i øvrigt forsvundnet, og telefonen har lagt helt stille. Tjaa hvis det kommer igen, kontakter jeg Motorola og finder en løsning den vej.