Avatar billede hanstorp Juniormester
30. september 2021 - 15:49 Der er 10 kommentarer

mere ram

hvordan får man mere ram og hvordan flytter man data
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. september 2021 - 16:01 #1
1. Man köber bare mere RAM og sätter i PC
2. Man kan enten copy/paste eller träk og slip

Håber det var svar på dine spörgsmål ;-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. september 2021 - 16:31 #2
De ekstra RAM blokke skal passe til bundkortet. Der er nemlig mange typer, så man kan let tage fejl. Du har formodentlig en manual,, ellers gå ind på producentens hjemmeside, find modellen på din pc. Der står oplysningerne du skal bruge.
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. september 2021 - 16:42 #3
#2
Et vildt gät, men tror TS mener mere plads på sin harddisk (ny HD) iom denne omtaler det i samme mening som at flytte data.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2021 - 16:50 #4
#3 Ja det tror jeg du har ret i.
#0 Måden man flytter til ny større harddisk uden at installere og flytte alt hedder at klone disken over. Der findes programmer til dette. Aomei og Macrium Reflect er et par af de gratis alternativer der er.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. september 2021 - 16:56 #5
HVOR? under android... Jeg har sat et 64Gb sd-kort i min telefon, og ladet nokia udvide androids plads til at inkludere sd-kortet, så jeg gik fra 128 til 192Gb
Avatar billede hanstorp Juniormester
30. september 2021 - 16:58 #6
Undskyld jeg ikke har udtrykt mig klart. Det er en mobil (huawei p9) der skal have mere ram. undskyld
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2021 - 17:02 #7
#6 Du kan ikke udvide din ram. Du kan måske udvide diskpladsen som Claes57 er inde på.
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. september 2021 - 17:03 #8
#6 Ja det er jo lidt anderledes. Det vil nok ikke være så nemt at få en pc, ned i lommen 😉
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2021 - 17:06 #9
#6 Holderen hvor du har dit sim kort i skulle der også være plads til er sd kort du kan udvide pladsen med. Når dette er installeret kan du flytte data over på dette. Smart er det at flytte billeder derover der så ligger i sikkerhed hvis telefonen lige pludselig ikke virker mere.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2021 - 17:08 #10