Avatar billede JGH Praktikant
02. oktober 2021 - 13:08 Der er 4 kommentarer

Min computer er meget langsom til upstart

Min computer er meget træg, både når den skal starte og nar jeg vil ånbe google corme
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2021 - 14:55 #1
Prøv at gå i denne pc. Kig hvor meget plads du har på c drevet
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2021 - 14:58 #2
Når pc er startet op højre klik proceslinje og vælg jobliste. Gå i ydeevne.  Hvor meget ram er der tilbage når systemet er oppe at køre?
Gå i fanen start under jobliste.  Er der programmer her du ikke har behov for starter med Windows?
Avatar billede kurtba Ekspert
02. oktober 2021 - 23:10 #3
Udover råd fra 220661 kan den være sovset ind i midlertidige internetfiler og cookies.
Download Ccleaner i den gratis udgave og lad den lave en rensning. Genstart pc.en og se, om ikke det har hjulpet.
https://www.ccleaner.com/
Avatar billede 220661 Ekspert
03. oktober 2021 - 11:40 #4
I tillæg til #3 kør diskoprydning af dit C drev. Når boksen kommer frem tjek at  den skal rydde op i systemfilerne.
Er din pc Windows 10 kan du slå lagerassistenten til så oprydning sker automatisk. Søg blot på lagerassistent og du vil få muligheden for at gå derind.