Avatar billede Rasmus Drost Praktikant
09. oktober 2021 - 10:06 Der er 5 kommentarer

Ang spørgsmål

Hej

Hvordan finder jeg EGNE SPØRGSMÅL? og hvordan BESVARES SPØRGSMÅL?

Mvh Rasmus
Avatar billede claes57 Ekspert
09. oktober 2021 - 12:17 #1
1) klik på dit brugernavn
2) der er et tomt felt under, hvor du kan skrive, og klikke op 'opret' bagefter. Så ligger de i kronologisk rækkefølge, om andre kan følge udviklingen.
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. oktober 2021 - 13:09 #2
Du har et brugernavn, der i realiteten, er en emailadresse. Hvis denne adresse virkelig er din rigtgie adresse, er det ikke smart, for det er ikke alle der er lige ærlige, så et godt råd herfra er at skifte dit brugernavn, til f.eks. en kombination af dit for- og efternavn.
Avatar billede Rasmus Drost Praktikant
09. oktober 2021 - 13:54 #3
Til claes5: Det er altså hvordan jeg besvarer spørgsmål til mine egne emner?

Mvh
Avatar billede claes57 Ekspert
09. oktober 2021 - 15:05 #4
du går ind på spg, og ved dit indlæg klikker du på 'accepter' så der kommer en grøn streg ved. Og det er det - der er ikke point.
Når du har mange spg og svar nok, så stiger du i graderne.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. oktober 2021 - 22:15 #5
#3 Du skal jo være logget ind for at svare tilbage til hjælperne. Der kommer vel en boks op der fortæller dig dette? Eller gør der ikke det?