Avatar billede fase Professor
21. oktober 2021 - 19:52 Der er 4 kommentarer

Hente billeder fra tablet med død skærm.

Jeg har fået til opgave at finde og overføre billeder fra en Samsung tablet til en computer.
Problemet er at indtastningen på skærmen er fuldstændig død, derfor kan der ikke tastes noget ind på tabletten. Koden til googlekontoen er blevet ændret fra en anden computer og kan derfor ikke tastes ind.
Er der en mulighed for at hente billederne uden at kunne taste ind på google kontoen?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. oktober 2021 - 20:42 #1
Fil systemet popper ikke op på en pc når den tilsluttes?
Avatar billede Erik K Ekspert
22. oktober 2021 - 01:46 #2
Koden til en Googlekonto vil være den samme på alle enheder, uanset hvor den er blevet ændret.
Kan du åbne kontoen på en PC, så kan du også åbne den på en tablet med samme brugernavn og adgangskode.

Såfremt skærmen er helt død og der er skærmlås på enheden, vil du sandsynligvis ikke kunne tilgå filsystemet på tabletten.
Normalt kræves det, at man indtaster koden for at ophæve en evt. skærmlåsning før filerne på Tablet/telefon kan vises ved tilslutning til PC.
Avatar billede Erik K Ekspert
22. oktober 2021 - 02:01 #3
Når nu billederne er taget med en Android-enhed har du så set efter om billederne eventuelt ligger på Google Drev eller Google Fotos ?

Det kan du se på en PC, når du logger ind på de to muligheder - samme brugernavn/kode som til G-konto.
Avatar billede fase Professor
22. oktober 2021 - 08:52 #4
Jeg vil prøve om billederne skulle ligge på vedkommendes google drev, men jeg tvivler. Vi ses først om en uge, så jeg må vente. Tak for svarene indtil nu.