Avatar billede Rune1983 Ekspert
29. oktober 2021 - 11:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Drag drop fra indbakke til mappe i Outlook365

Sidder her og kom ved en fejl med musen til at Drag drop en mail fra indbakke til ukendt mappe i Outlook365.

Problemet er det var en gammel mail jeg har ladet ligge i min indbakke bevidst og skulle bruge senere hen når kollega kom tilbage efter sygdom.

Kan hverken huske præcis emne tekst eller hvem den var sendt fra. Så bare der forsvandt en af mine gamle mails i indbakken forsvandt.

Mit spørgsmål er nu. Findes der en log i Outlook365 hvori man kan finde ud af hvad der er sket  i ens outlook dags dato. Og derved finde frem til hvor emailen er flyttet hen?
Avatar billede ebea Ekspert
29. oktober 2021 - 12:34 #1
Der findes en Log funktion i Outlook. Men det kræver, at du har aktiveret den (foregår under "Fil", "indstillinger", "avanceret", og så nederst i menuen, vælger du "Andet", og sætter flueben i "Aktiver Logføring. ....".

Det er dog ikke alt der logges, og i dit tilfælde vil det du omtaler, ikke være at finde i loggen.

Men ellers så laves der jo backup af din .pst fil (Outlook mail), hele tiden. Så du kan jo blot gå tilbage der, og bruge den senest gemte .pst fil.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
02. november 2021 - 08:11 #2
Fandt godt stedet hvor man kunne aktivere logføring.
Har ikke lige prøvet at genskabe fra pst backup filen. Kigger jeg på om det er vejen frem. Tak for svar.
Avatar billede ebea Ekspert
02. november 2021 - 08:31 #3
#2 - Du er velkommen ;-)