Avatar billede ZeBa Ekspert
30. oktober 2021 - 23:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan logger jeg ind på min Gogle konto

Jeg er snart ved at blive vanvittig. Der går ikke en dag uden at jeg har problemer enten med min pc eller min android.
Nu har min android fundet ud af, at jeg ikke kan få lov at downloade Navmii fra Play Butik

Den skriver
Noget gik galt.
Kræver godkendelse.
Log på med din Google konto.
Prøv igen

Og hvis jeg prøver at gå ind på Google, skriver den det samme vås.

Hvad h...... er der galt????
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. oktober 2021 - 23:33 #1
Genstartede  den og fik så at vide, at jeg var logget af Google, men jeg har sgu ikke logget af noget som helst.
Avatar billede 220661 Ekspert
31. oktober 2021 - 08:42 #2
Hvis du går ind på Google.dk og kommer ind på søgesiden kan du i øverste højre hjørne logge på din google konto.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. oktober 2021 - 16:34 #3
Google har smidt dig af fordi dine forsøg blev anset som forsøg på at bryde ind på andens konto.
Du kan ikke bruge hele dage på at gætte mail og koder - du har få forsøg, og så lukker de ned for din forbindelse.
Se på det som en sikkerhed for, at de beskytter dine data.
Avatar billede ZeBa Ekspert
31. oktober 2021 - 17:57 #4
#3: OK