Avatar billede Slettet bruger
08. november 2021 - 22:02 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Gamle mails på Thunderbird

Jeg har i dag fåt nogle gamle mails på Thunderbird, helt tilbage til marts.
Hvordan kan det gå til?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. november 2021 - 22:48 #1
Vi har før hørt her på eksperten at mails ikke kommer regelmæssigt. Mener det var ErikHg der over flere omgange havde problemer med Yousee.
Er det Yousee du henter disse mails fra?
Jeg bruger selv Gmail og har ikke haft problemer med mails.
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. november 2021 - 23:01 #2
Jeg har adskillige gange haft problemer med YouSee. Disse begyndte i april 2021.
Der har i flere omgange været problemer med manglende mails fra eksperten, men ikke fra andre afsendere. Der er dog aldrig pludselig kommet mails, fra perioderne hvor der var "huller". Jeg oprettede en ekstra konto på ekspeten (Gmailkonto) for at kontrollere om der overhovedet kom mails fra eksperten, og det gjorde der.
Utallige er de gange jeg komtaktede YouSee, både via mail og via telefon. Længste periode uden mail fra eksperten var fra 28/7 til 16/8, en periode på cirka tre uger.
Det var 220661 er anbefalede mig at oprette en Gmalkonto og denne fungerer.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2021 - 23:45 #3
#1 + #2  Tak for jeres indlæg, men jeg bruger Gmail. Min netforbindelse er yousee, men jeg bruger ikke deres mail  service.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. november 2021 - 08:52 #4
Og de mails du beskriver har du hentet dem dengang fra Web mail gmail? Kan det nævnte have været blackliste som spam som du har sagt det ikke er spam?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. november 2021 - 08:58 #5
et sted i 'systemet' har et firma indlæst en sikkerhedskopi for at ordne et problem. Der er så et mindre overlap i data, så nogle få ældre mails til dig kom med en gang mere.
Som Mette siger "Lev med det".
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2021 - 09:22 #6
#4
Web mail gmail? Er det Ikke det samme? Nej jeg har ku i et tilfælge markeret som ikke spam.

#5
Et firma? Hvem er Mette?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. november 2021 - 12:09 #7
Han joker med statsministeren 😉
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. november 2021 - 12:45 #8
Avatar billede 220661 Ekspert
09. november 2021 - 15:39 #9
Ja sådan sagde hun. Gad vide hvordan Ellebellemand havde klaret Corona krisen??
Det tør jeg slet ikke tænke på🤕
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. november 2021 - 16:20 #10
Nej, så skulle hospitalsvæsenet have været i respirator.........🤒
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2021 - 10:14 #11
Tak til 220661 og ErikHg 😁 Jeg må indrømme, jeg har ikke fulgt  rigtig med i den sag. Men dog så meget, at jeg inderlig håber. at det af dyreetiske årsag, bliver forbudt, igen at holde de livlige dyr indespærret i små metal bure.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2021 - 11:04 #12
Jeg beklager, at jeg skrev min mening om dyeetik, det høter ikke til på Eksperten😥
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2021 - 12:09 #13
Ah. Nu var det jo Claes der smed denne bold op😉 vi kørte jo bare videre på hans kommentar 😃
Avatar billede claes57 Ekspert
10. november 2021 - 12:58 #14
hæ hæ 😂
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2021 - 16:37 #15
#13
Nej den må jeg selv tage ansvar for. claes kom jo bare med et morsomt citat, som jeg så bare ikke kendte.😁
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2021 - 16:40 #16
Gid vide hvilke citater Ellebellemand ville komme med hvis han stod ved "roret" 🤔
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2021 - 19:20 #17
Jeg tror ikke, vi kommer det nærmere, så jeg lukker her.
Tak for jeres indlæg.🙂