Avatar billede guldtyr Novice
12. november 2021 - 16:42 Der er 2 kommentarer

mit spil lagger!! hjælp!!!!!!

Hej Folkens.

jeg har for noget tid siden bygget min første com.

jeg spiller car mehanic sim. 2021 og den er begyndt at lagge helt vildt, jeg startede med at spille det virkede det fint, men efter jeg har installeret programmer til grafikkort, bundkort er det begyndt.

jeg har prøvet at goggle mig frem til hvad jeg kan gøre ved det og har os prøvet at ændre det jeg kunne finde ud a.¨

jeg skal dog lige sige jeg på ingen måde er en computer haj..( kunne tænde indtil jeg prøvede at samle en selv)

Håber der er en der kan hjælpe mig i mål.

på forhånd tak

/guldtyr
Avatar billede milter Ekspert
12. november 2021 - 20:33 #1
Noget kunne tyde på, du ikke har installeret de bedste drivere til bundkort og grafikkort.

Hvilket bundkort og grafikkort har du, og hvor har du fundet driverne (ikke programmer) til dem.
Avatar billede guldtyr Novice
12. november 2021 - 21:24 #2
jeg har et PNY geforce 3060 rtx grafikkort og et MSI mpg x570 gaming pro garbin wifi.

driveren til grafikkortet er hentet på Nvidias hjemme side og driveren til bundkortet er installeret med den disc der fulgte med