Avatar billede aga Praktikant
14. november 2021 - 00:20 Der er 1 kommentar

Kan jeg en gang for alle slippe for falske beskedanmodninger på Facebook?

Hej. Jeg har i øjeblikket et ret træls problem: Jeg bombarderes af falske beskedanmodninger på Messenger/Facebook fra brugerkonti, der udgiver sig for at være unge kvinder, typisk med asiatisk klingende navne, og med stærkt seksuelt indhold.

Jeg sørger selvfølgelig for at sige "Jeg vil ikke høre fra [og så navnet på den falske profil]" med det samme, og for at blokere vedkommende. Men der kommer bare flere og flere af sådan nogle beskeder.

Kan jeg gøre et eller andet i mine indstillinger, så jeg ikke får disse beskeder igen?
14. november 2021 - 00:57 #1
hej kikker med har også en del har lige slette 15 her i dag of 2 nu her kl 23-59