Avatar billede Arriel Praktikant
26. november 2021 - 17:40 Der er 1 kommentar

opsætning af SPF Record

Jeg har nu prøvet alt hvad folk på youtube film og hjemmesider siger jeg skal gøre for at sætte en SPF Record op. Jeg har testet det på MxToolboc og der siger de at alt ser fint ud, men det er ik det samme som lemlist siger, som er en side man kan sende email marketing med.
Hvad kan jeg havde gjort forkert, er der nogle der kan hjælpe her inde (=

tak. Arriel
Avatar billede acore Ekspert
26. november 2021 - 18:24 #1
Hvis du har prøvet alt og det ikke virker, så kan du ikke gøre mere.

Hvis du mangler noget eller noget ikke er helt i orden,  så er det svært at hjælpe,  når vi ikke ved,  hvad du har gjort.

Kort sagt: Flere detaljer,  tak