27. november 2021 - 12:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme på facebook

hej jeg har en facebook til min hund (for sjovt) men har til morgren da jeg sku på skriver den
Louie, din konto er blevet låst
Vi har registreret usædvanlig aktivitet på din konto. Dette kan betyde, at nogen har brugt din konto uden, at du vidste det.
Konto låst november 26, 2021
For at beskytte dig er din profil ikke synlig for andre på Facebook, og du kan ikke bruge din konto.
Vi vejleder dig trin for trin i at låse din konto op. den skriver men skal bruget et pas men da det er et kærlig dyr hvad gøre jeg så :((
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. november 2021 - 12:44 #1
Det er vel din hund der har været på spil...🐕🐕
Avatar billede claes57 Ekspert
27. november 2021 - 13:14 #2
Det er ikke sikkert, det er facebook, men andre, der har kapret siden. Pas bruges (via mobiler) til at aflæse dine data via NFC. Det vil du ikke.
Prøv at gå ind på facebook.com fra en anden pc, og logge på din hunde-konto.
Hvis det virker, så rens din pc for malware.
27. november 2021 - 13:28 #3
har lige prøvet og logge på en anden pc den skriver det sammen
27. november 2021 - 13:37 #4
sender et billede om lidt af  hvordan den ser ud var på i går nat kl 00:00
27. november 2021 - 13:39 #5
Avatar billede claes57 Ekspert
27. november 2021 - 14:05 #6
så må du følge vejledningen - og have en bedre adgangskode klar også.
27. november 2021 - 15:04 #7
prøver elles må jeg laver en ny facebiook eller en facebooksiden
27. november 2021 - 15:43 #8
prøver og installere min pc på ny
27. november 2021 - 17:35 #9
hej hjælp ikke men jeg prøvet og logge ind på facebook via moibil og der skriv den jeg sku lave en ny kode til facebook det gøre jeg og du dur den igen på pc og mobilen :)