Avatar billede Gekko05 Mester
27. november 2021 - 18:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2021

Når jeg skrive en e-mail i outlook 2021 starter cursoren altid midt på siden, normalt skal jeg begynde helt til venstre. (den er venstre justeret)
Jeg synes også er der er for meget mellemrum mellem bogstaverne.
Er det der kan ændres?

VH

Gekko
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
27. november 2021 - 18:22 #1
Når du starter en ny mail kan du højre klikke og her vælge:
Skrifttype for ting som bogstav afstand olign
Afsnit for bl.a. justering - her står din nok forkert

...prøv med lidt eksperimenter
Avatar billede Gekko05 Mester
27. november 2021 - 19:37 #2
Tak for dit forslag, jeg har prøvet det du skriver, men det er ikke der det skal rettes.
Jeg har outlook 2019 på en anden pc, men der fungere det normalt.
Gekko
Avatar billede Peter Guru
28. november 2021 - 11:00 #3
Cursoren står altså ved 9 tabulator tryk?
Avatar billede Gekko05 Mester
28. november 2021 - 12:34 #4
Tak for mailen, jeg ved ikke om Cursoren står ved 9 tab. tryk, men hvor om alting er starter den midt på. siden, uden muligheder for at flytte den til venstre.
Du skal nok selv have Outlook 2021 for at se problemet.

VH

Gekko
Avatar billede Peter Guru
29. november 2021 - 10:49 #5
Jeg kender kun Office 2019 og her er der ikke problemer. 2021 må være en 365 version?