Avatar billede Dazzle Novice
26. december 2021 - 12:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på Chromebook

Hej,

Jeg kan ikke logge på min Google Chromebook, jeg får følgende fejl:

Can't mount crypto home. Please contact our support.

Problemet er at Google ikke har en support afdeling, så man kan hverken ringe eller skrive til dem så jeg på bar bund.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Jordegern Seniormester
26. december 2021 - 13:18 #1
Prøv google, og surf på "Can't mount crypto home. Please contact our support."
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2021 - 09:07 #2
Som jeg læser og forstår lige problemet her skulle det være en sikkerheds chip (TPM) der kan være skyld i problemet. Den skal så nulstilles. På deres forum så jeg den nederste vejledning på siden her https://support.google.com/chromebook/thread/125455093/cant-get-into-my-chromebook-using-google-password-message-says-cant-mount-cryptohome?hl=en
Der beskrives klart men skal overholde de tidsrammer der er for at nulstille, samt at men skal have tålmodighed da proceduren skal køres flere gange før chippen er nulstillet og der åbnes for login.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2021 - 09:08 #3
PS Jeg har ikke selv Chromebook og har ikke udført dette selv.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2021 - 11:08 #4
Godt du kom I mål😊